God Jul!




Nu vet jag vad det är vuxenmänniskorna pratar om, för nu har jag upplevt min allra första jul. Nu vet jag att julen går ut på att vuxenmänniskorna äter, äter och äter en hel dag. De äter så mycket att man kan se magarna växa på dem och man väntar bara på ett "pang" från någon som spricker. Mellan allt ätande gav de ut ett väldigt roligt julpapper till folk, som man kan leka och ha roligt med. Konstigt nog hade de stoppat in tråkiga grejer i julpappret, men som jag uppfattade det var dessa grejer inget att bry sig om. Det var pappret som var det roliga! Jag hann även med att sova några snuttar under dagen. Jag menar: äta, dela ut papper, äta, dela ut papper... Inte ens jag är så enformig att jag tycker det är kul en hel dag.

Allt som allt får jag nog ändå säga att det var den bästa julaftonen i hela mitt liv. Så från mig och min familj till alla läsare av denna blogg: God Jul och Gott Nytt År!

Kommentarer
Postat av: Annica

Han är så otroligt söt!

2008-12-25 @ 12:00:06
URL: http://anija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0