Bvc igen!

Idag var vi på bvc igen. V har fortsatt att gå upp i vikt trots min mjölkstockning och idag stannade vågen 3390 gram. Lille V börjar bli stor! Visserligen vägde både jag och H mer när vi föddes, men ändå...

På bvc var sköterskan oroad över min mjölkstockning som inte blivit bättre utan snarare sämre sedan vårt förra besök. Hon gick och hämtade en läkare som klämde lite på mig och tyckte att en kur med pencillin nog vore bra. Så att inte stockningen blir till en bröstböld och det får jag väl hålla med om, ordet böld klingar inte så vackert precis.

Senare på eftermiddagen fick vi besök och en liten present utav Sandra och Leon. En jättesöt liten speldosa som vi satt i V:s vagn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0