En vecka

Idag firar lille V en vecka. Tänk att tiden gått så fort, så långsamt som dagarna gick när jag väntade på att han skulle titta ut. Men nu är det fullt upp om dagarna så det är väl därför tiden flyger fram. När V inte äter så sover han och då försöker jag också sova. Utöver det fyller jag tiden med ett toalettbesök, en dusch eller varför inte äta lite själv. Gäller ju att hålla mjölkfabriken igång och då krävs det kalorier.

I natt var V riktigt duktig och vaknade bara vid 02.00 och 05,30 för att äta och byta blöja och somnade sedan direkt igen. Eftersom han somnade vid 23.00 blev det en hel del sömn för mamma i natt. Dessutom sov han halva förmiddagen så då passade jag också på att slumra lite. Känner mig utvilad för första gången på över en vecka. Tack för det älskling!

Sitter ofta och tänker tillbaka på förlossningen. Vilken upplevelse egentligen, den kommer det att ta lång tid att smälta och bearbeta. Under tolv timmar hann jag vara på djupaste botten för att tillslut hamna i himmelriket men den underbaraste av änglar på min arm. En liten pojke på 3120 gram och 51 cm lång!


En bild på underverket!

I spjälsängen

Kommentarer
Postat av: Annica

Åh va söt han är:) Mera bilder!!!

2008-07-17 @ 17:21:45
URL: http://anija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0