Fyra månader

Hurra för mig!

Idag har jag uppnått den aktningsvärda åldern av fyra månader. Denna höga ålder innebär en del förändringar i mitt liv. Jag har nu fått börja med smakportioner och det går väl sådär. Jag smakar på maten men sväljer helst inte. Det här med bordsskick är också en klurig grej...



Nu när jag blivit så gammal genomgår även min kropp förändringar. Jag har blivit stadigare i nacke och rygg. På bilden nedan provsitter jag mammas gamla barnstol och nu har jag kommit fram till att jag snart vill ha en egen. Man kommer in i gemenskapen kring matbordet på ett helt annat sätt.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Men han ville bara titta på mig hela tiden :)

2008-11-11 @ 20:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0