Vart är mammas pengar?

Rätt svar på frågan är UNGERN, i händerna på nåt kriminellt pucko!

Idag skulle jag iväg en sväng och handla tänkte jag. Vi hade inte så mycket i kylskåpet och eftersom jag och H varit förlovade i fem år just idag tänkte jag att det kunde vara kul att äta något lite extra till middag. Men när jag loggade in på min internetbank såg jag att där fanns inga pengar, kontot var länsat med andra ord.

Efter att ha pratat med lite bankmänniskor fick jag veta att jag utsatts för ett litet bedrägeri och att någon tagit ut alla mina pengar i Ungern. Jaha, det var ju kul. Som tur är kunde jag och Lille V åka till banken samma dag och göra en kortreklamation och jag fick tillbaka alla mina pengar efter lite möda och besvär. Så framåt eftermiddagen kom vi iväg och handlade det vi behövde iaf. Slutet gott allting gott, speciellt maten med tårta som efterrätt!

Kommentarer
Postat av: Annica

Men jösses! Vad läskigt! Tur du fick tillbaka pengarna iaf. Vet de hur det gick till?

2008-11-15 @ 15:04:00
URL: http://anija.blogg.se/
Postat av: Sara

nej, det vet dom inte. Men personalen misstänkte en obemannad bensinstation... Vågar jag tanka där igen måntro?

2008-11-16 @ 00:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0