Ännu en helg snart förbi

Det har varit fullt upp den här helgen. I lördags var det släktkalas och idag har vi varit och shoppat möbler på IKEA. Allt detta har nog varit lite för mycket för Lille V som inte varit på så strålande humör den här helgen. Han har ofta varit trött, gnällig och arg. Nu behöver mamma och V en mys-vecka då vi bara kan ta det lugnt och gosa med varandra.

Efter dagens besök till IKEA börjar äntligen vardagsrummet att ta form. Idag köpte vi en mycket efterlängtad 3-sits soffa, ett soffbord och diverse hyllor. Nu är det bara stolar till det stora matsalsbordet, bokhyllor, lampa och lite annat smått och gott som fattas sen är rummet komplett.

Imorgon ska jag och V till bvc igen och kolla om V:s torsk försvunnit. Jag hoppas det för jag tycker inte att jag kan se nån i munnen på honom längre. Men, men det är alltid bäst med ett expertutlåtande. Imorgon startar också nedräkningen till mamma och Lille V:s stora äventyr till Ullared. Snart är det bara 7 dagar kvar! Wii, vad roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0