Efterkontroll

Efter att ha dragit ut på det oundvikliga sedan vi flyttade tog jag mod till mig i förra veckan och ringde till mvc och bokade tid för en efterkontroll. Det är inte utan ångest jag har gått och tänkt på det i snart en vecka. Men idag blev besöket äntligen avklarat och det känns riktigt skönt att ha det gjort. Nu dröjer det länge innan man måste upp i gynstolen igen, puh...

Innan jag blev gravid så hade jag endast varit på en enda undersökning. Under graviditeten blev det hela tre stycken, sen kom ju förlossningen som var en enda lång gynundersökning (en ganska smärtsam en också...) och nu efterkontroll.

Men nu är det över!!! (för den här gången)



Tur att man fick en liten sån här som plåster på såren....

V nästan 1 dygn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0