Shoppingtur!

Denna underbara söndag tog mamma, pappa och lille V bilen in till stora staden...

Först shoppade vi lite på åhlens. Jag hittade en presentkort hemma och gissa om jag blev lycklig när jag senare i affären fick reda på att det var laddat med närmare femhundra kronor. Så det blev lite nya kläder till både mamma och lille V. V fick ett par svarta byxor som ska passa till färjestad-bodyn hemma, är det tänkt. Sen fick jag med mig två klänningar hem som jag hittade på rean. Perfekt, eftersom det är släktkalas på onsdag och då vill man ju vara lite fin. Sen shoppade vi presenter till Lille E och hans pappa, för det är dom som ska firas på onsdag. Men det blev även lite mer kläder till V, trots att han har så mycket hemma. Ett set med t-shirt och byxa som var på rean och så en litenblå fleecetröja att ha nu när det börjar bli lite kyligare ute.

Sen var det äntligen dags för mig att välja en födelsedagspresent från pappa och V, något jag sett fram emot jättelänge. Jag valde en fin Hoya australis från plantagen samt en annan grön växt och fyra krukor som reades ut från samma affär.

Dagen avslutades med en veckohandling på Ica Maxi. Lille V satt och sov i bärselen större delen utav dagen och vaknade till först på vägen hem. Min duktiga lilla kille!!

Imorgon bär det av till bvc igen. Hur stor är grabben nu? Närmar han sig 5500 gram eller är han rent av redan förbi? Aaah, spännande....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0