Vi gratulerar...

...eller vi gratulerade mig igår. Det är alltid lika kul med släktkalas, särskilt när det är man själv som firas och får presenter. Vi firade hemma hos V:s mormor och morfar eftersom jag och min mamma fyller år på samma dag, smidigt nog. Jag fick en massa bra presenter, mest presentkort och pengar visserligen. Men det var det jag hade önskat mig för det kostar ju att flytta till stort hus. Gardiner och gardinstänger, blommor i fönstren, lampor och en massa annat behövs för att det ska se hemtrevligt ut. Så snart blir det storshopping på Hem & Hobby och IKEA för att dekorera hemmet.

V har ofta varit lite kvällsgnällig den senaste tiden och ibland ganska skrikig om dagarna med. Kanske har han lite ont i magen lite då och då. Det är svårt att veta eftersom han inte kan tala om hur det känns. Vi har iaf börjat ge honom utav Sempers magdroppar som våran bvc-sköterska tipsat om. Om de har hjälpt honom än är svårt att avgöra, men vi får väl se hur det hela utvecklas. Som tur är sover lille V bra om nätterna. Då är han inte alls skrikig förutom då han vaknar och är hungrig. Men så fort han fått mat så somnar han om igen, min lille prins.

Kommentarer
Postat av: Annica

Grattis i efterskott!!! Kram

2008-09-08 @ 09:36:22
URL: http://anija.blogg.se/
Postat av: Emma

Grattis!

2008-09-09 @ 17:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0