God Jul

Så här kvällen före självaste julafton tänkte jag bjuda på lite bilder! Visst är jag snäll? (Hoppas Tomten läser här).


Den första bilden visar en hobby jag har skaffat mig. Att klättra upp på stolar och stå och vicka på kanterna så att mamma får hjärtklappning. Väldigt rolig lek.



Här härmar jag pappa när han "jobbar". Vet inte om jag skulle kalla det för jobb, ser inte alltför anstängande ut direkt.



Här sitter jag och äter pappas hemlagade potatismos, som är det godaste potatismos jag någonsin smakat.



Och till sist, i söndags var vi i skogen och högg oss en gran. Vi hann precis komma hem innan jag fick diarré. Och sen fick pappa diarré. Men det är en annan historia. Så här blev granen i alla fall när den var färdigklädd.




God Jul!

Kommentarer
Postat av: Moster B

Åh, kan ni inte lägga upp något nytt inlägg snart...snälla...=)

Kram

2010-01-06 @ 11:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0