Melodifestivalen 2009 - deltävling 3

Tv-soffans expertjury består av:
Pappa
Mamma
Little V

Bidrag 1: The Queen - Velvet

Pappa: Rätt dålig.
Mamma: Refrängen sätter sig, men det är mest irriterande eftersom låten inte är särskilt bra.
Lille V: Cool klänning

Bidrag 2:
I got you - Rigo & The Topaz Sound feat. Red Fox
Pappa: Skräpmusik
Mamma: Svängig låt som inte alls blir tjatig i längden....
Lille V: Shaking my babyass!

Bidrag 3: Så vill stjärnorna - Molly Sandén
Pappa: Allvarligt, det här var ganska töntigt.
Mamma: Fin ballad, men inte mycket mer.
Lille V: Babypower!

Bidrag 4: Baby Goodbye - E.M.D.
Pappa: E.M.D överaskar positivt med både låtval och scenkläder.
Mamma: Riktigt bra och fint klädda var dom dessutom.
Lille V: Jag vill också ha sånna kläder.

Bidrag 5: Du vinner över mig - Michael Rickfors
Pappa: Varför måste alla föredettingar göra comeback just i melodifestivalen?
Mamma: Precis värdelös låt, jag vill nästan stänga av teven...
Lille V: Vart har han sin rullator?

Bidrag 6: Här för mig själv - Maja Gullstrand
Pappa: Kisspaus....
Mamma: Maja har en härlig röst och en härlig låt, men inget man skickar till Eurovision.
Lille V: Gnäller lite, eller sjunger han med?

Bidrag 7: Alla - Sofia
Pappa: Åh, ett klipp från den grekiska melodifestivalen eller?
Mamma: Grekisk dunka-dunka. Dåligt...
Lille V: Det här var rena rama grekiskan för mig. Jag fattar ingenting.

Bidrag 8: You're not alone - BWO
Pappa: Känns som BWO har gett upp den här tävlingen...
Mamma: Jag gillar inte BWO, men det här var faktiskt en riktigt fin låt.
Lille V: Är hungrig nu...


Duell 1: Rigo & The Topaz Sound feat. Red Fox vs. E.M.D. - Hurra! Allt annat hade varit katastrof.

Duell 2: Molly Sandén vs. BWO - Vilken skräll...

Internationella juryns favorit: Alla - Sofia - Hrm, undrar hur många greker det sitter i den här juryn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0