Kalaskort!

I lördags slog vi till med stort kalas! Kalaset var för mig, för att jag ska fylla mitt första år. Och så firade vi några av mina kusiner som också fyllt/ska fylla år. Men eftersom de fyllt år massa gånger förut tycker jag att jag var mest speciell och värd att firas mest, så det så! Här är lite bilder:


En sur kusin


En kusin som tror hon är fotomodell


Kusinkärlek


Öh, ja en liten tupplur kan man väl få ta i sommarsolen?


En kusin till


Den här "tårtan" hade jag beställt! Glass, godis, kex och ballerina i en härlig blandning




Kommentarer
Postat av: Annica

Vilken rolig tårta! Grattis Vidar!!!

2009-07-10 @ 10:20:30
URL: http://anija.blogg.se/
Postat av: Vidar

Synd bara att den smälte så fort i värmen...

2009-07-10 @ 14:01:09
Postat av: ylva

jag lossades inte,jag var foto-moddel

2011-01-12 @ 18:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0